Absolwent wydziału architektury i urbanistyki Społecznej Akademii Nauk w Warszawie.
Pracę zawodową rozpoczął w Biurze projektowym „Chemitex” w Łodzi, w pracowni elektrycznej, gdzie pracował w latach 1978-1982.
W latach 1983–1990 pełnił funkcję zastępcy kierownika technicznego, a następnie kierownika technicznego Teatru Narodowego w Warszawie.
W dniu 8 marca 1985 r. podczas pełnionego dyżuru dyrekcyjnego doświadczył najdramatyczniejszych chwil w życiu zawodowym związanych z pożarem Teatru Narodowego.
W latach 1990–1992, po zawieszeniu działalności Teatru Narodowego, pełnił funkcję kierownika technicznego Teatru Na Woli w Warszawie.
W latach 1993–1999 pełnił funkcję kierownika technicznego Centrum Sztuki Studio – Teatr Studio w Warszawie za dyrekcji Jerzego Grzegorzewskiego.
Nadzorował prace sceniczno – wystawowe polskiej ekspozycji na światowej wystawie scenografii teatralnej Praskie Quadriennale przez kolejne trzy edycje w latach: 1995, 1999 i 2003.
Wykorzystując doświadczenie nabyte w Teatrze, założył w 1999 r. firmę pod nazwą „Tech-scen”, której podstawową działalnością było projektowanie technologii obiektów kultury wraz z ich realizacją.
Od założenia firmy do chwili obecnej opracował projekty technologii scenicznej ogólnej, oświetlenia scenicznego, nagłośnienia scenicznego, systemu łączności inspicjenta oraz kinotechniki dla następujących obiektów kultury:
Teatr Szekspirowski w Gdańsku, Filharmonia w Szczecinie, Filharmonia w Gorzowie Wielkopolskim, Sala koncertowa Akademii Muzycznej w Łodzi, Małopolskie Ogrody Sztuki w Krakowie, Zamek Ujazdowski w Warszawie – sala Laboratorium, Teatr Stary w Lublinie, Teatr Jaracza w Olsztynie, Teatr Dramatyczny w Płocku, Teatr Polski w Szczecinie, Transformatornia w Szczecinie, Dom Kultury w Zamościu, Służewski Dom Kultury w Warszawie, Sala widowiskowa Politechniki Rzeszowskiej, Opera Krakowska, Dom Kultury w Kutnie, Dom Kultury w Lublińcu, Centrum Kultury w Biłgoraju, Polski Dom w Wilnie, sala teatralna w Akademii Teatralnej w Krakowie, Filharmonia w Wejherowie, sala teatralna w PKiN w Warszawie, Dom Kultury w Połańcu, Teatr Lalek we Wrocławiu, Stargardzkie Centrum Kultury.
Współpracował i nadal współpracuje z wieloma biurami architektonicznymi, dla których opracowywał projekty: m.in. „Budopol” w Warszawie, Studio A4 w Szczecinie, Ingarden & Ewy Architekci w Krakowie, „Maag” w Warszawie, Autorskie Biuro Architektury Invest-Partner 6 w Lublinie.
Opracowane projekty technologii obiektów kultury i ich realizacje otrzymały wyróżnienia i nagrody. Do najważniejszych nagród przyznanych dla zespołu projektowego architektonicznego, w którego w skład wchodził należą: nagroda im. Miesa van der Rohe otrzymana za projekt i realizację Filharmonii Szczecińskiej; I nagroda w konkursie SARP za Małopolskie Ogrody Sztuki w Krakowie oraz nagroda Architizer A+ Popular Choice Award za Małopolskie Ogrody Sztuki w Krakowie.
Nadzorował prace sceniczno-wystawowe na światowej wystawie Expo 2000 w Hanowerze, w pawilonie polskim – podczas jego budowy oraz 6-miesięcznego okresu wystawienniczego.
Od roku 2011 pełnił funkcję zastępcy dyrektora technicznego, kierownika technicznego – pełnomocnika dyrektora ds. produkcji w Teatrze Narodowym, od roku 2016 pełni funkcję zastępcy dyrektora ds. technicznych Teatru Narodowego.
We wrześniu 2015 r., w sezonie Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego, opracował i nadzorował prace związane z przygotowaniami Festynu Teatru Narodowego WSZYSTKO GRA, w ramach którego na Placu Teatralnym wybudowano: trzy sceny z pełnym wyposażeniem scenicznym, cztery pawilony wystawowe oraz konstrukcje scenograficzne i wystawiennicze poświęcone byłym dyrektorom Teatru Narodowego.
Od 2015 roku wykładowca przedmiotu „technika i technologia teatru” w Akademii Teatralnej w Warszawie, prowadzonego w ramach wspólnych zajęć studentów wydziału reżyserii AT oraz scenografii Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
-
Wydział