Scenografka, kostiumografka teatralna. Absolwentka Wydziału Sztuki Nowych Mediów i Scenografii Warszawskiej ASP (2012). W ramach programu Socrates Erasmus studiowała również na Accademia di Belle Arti w Wenecji.
Współpracowała m.in. z Marcinem Hycnarem (Tonacja blue Hare’a, 2014; Romeo i JuliaShakespeare’a, 2015; Opowieści o zwyczajnym szaleństwie Zelenki, 2016;Opowieść zimowa Shakespeare’a, 2017; Księżniczka na opak wywróconaCalderona, 2019,Słoneczni chłopcySimona, 2021), Natalią Babińską (Hrabina Marica Kálmána, 2014; Rigoletto Verdiego, Historia najmniej prawdopodobnaKornowicza, 2015; The Turn of the ScrewBrittena, 2016; Straszny dwórMoniuszki, 2019, Koronacja PoppeiMonteveriego, 2022), Robertem Bondarą (Legenda Bałtyku Nowowiejskiego, 2017; Szeherezada Rimskiego-Korsakowa/Medea Barbera, 2018; Na kwaterunkuMoniuszki, 2018,Faust, 2020, Alicja w Krainie Czarów Zycha, 2022), Maciejem Prusem (Letnicy Gorkiego, 2019), Wawrzyńcem Kostrzewskim (Król Lear Shakespeare’a, 2021), Maciejem Wojtyszką (Baron Munchhausen dla dorosłych Wojtyszki, 2022), Jarosławem Kilianem (Rycerz Gwiazdy Wigilijnej, 2021; Legendy warszawskie, 2020), Anną Gryszkówną (ŚniegPrzybyszewskiego, 2021; Panny z Wilka. RapsodIwaszkiewicza, 2021), Anną Wieczur (Amadeusz Shaffera, 2022).Pracowała w teatrach dramatycznych: Narodowym w Warszawie, im. S. Jaracza w Łodzi, Dramatycznym w Warszawie, im. L. Solskiego w Tarnowie, im. J. Słowackiego w Krakowie, Miejskim w Gdyni, Powszechnym w Warszawie; lalkowych: Lalka w Warszawie, Arlekin w Łodzi, Guliwer w Warszawie; operowych: Teatrze Wielkim w Łodzi, Teatrze Wielkim w Poznaniu, Państwowym Teatrze Muzycznym w Kłajpejdzie, Operze Śląskiej, Operze Nova, Operze na Zamku, Operze Kameralnej, Polskiej Operze Królewskiej, Teatrze Muzycznym w Gdyni.
Od sezonu 2023/24 w zespole artystycznym Teatru Narodowego pełni rolę scenografki.
Laureatka wielu nagród, m.in. Nagrody im. Jana Kiepury w kategorii najlepsza scenografia (w 2017 za The Turn of the ScrewBrittena; w 2019 za spektakl baletowySzeherezada/Medea; w 2020 za Wieczór baletów polskich); Nagrody im. A. Pronaszki oraz im J. Moskala w roku 2016 (obie za scenografię do The Turn of the ScrewBrittena), Nagrody im. Teresy Roszkowskiej (2017) i Nagrody im. Leona Schillera (2018). Trzykrotnie wyróżniona stypendium Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Pracę na Wydziale Scenografii rozpoczęła w roku 2014 jako asystentka prof. Doroty Kołodyńskiej w Pracowni Projektowania Kostiumu. Obroniła doktorat w lipcu 2017 roku. Od roku akademickiego 2018/19 wspólnie z dr Julią Skrzynecką prowadzi zajęcia z Projektowania Scenografii Teatralnej.